Koliko to stane

Explain how different pricing options might be valuable to different segments of your audience.

Že nekaj časa nastaja izobraževanje s področja SEO. Trenutno se ukvarjam z zaključnimi fazami priprave prezentacije, zato lahko postavim naslednjo trditev. Vem, da lahko marsikje najdete (tudi moja) SEO izobraževanja, ampak to novo bo najbolj detajlno in praktično, kar sem jih kadar koli pripravil.

Ker bom večino znanja prikazal tudi na svojem računalniku, v svojem studiu, boste točno vedeli, kaj in kako.

Komu je namenjeno izobraževanje o optimizaciji spletnih strani za iskalnike:

  • marketing managerjem v podjetjih,
  • marketing in produktnim managerjem spletnih trgovin,
  • vsem, ki imate spletno stran in bi bili radi deležni več brezplačnega ter super učinkovitega obiska z iskalnikov,
  • podjetjem, ki delujejo v omrežjih B2B,
  • slovenskim in mednarodnim podjetjem (razlike pogosto pojasnim in pokažem),
  • tistim, ki bi radi povečali svoje zaposlitvene možnosti, ker SEO potrebujejo prav vsi,
  • tistim, ki bi radi s svojo spletno stranjo končno tudi kaj zaslužili.

Kako bo potekalo izobraževanje?

Izobraževanje bo online serija vnaprej posnetih video posnetkov, v vsakem se bomo lotili enega vsebinskega sklopa. Poleg video posnetkov bo na voljo tudi prezentacija, po potrebi pa tudi template-ji, odkljuknice, predloge in drugi materiali, ki jih boste potrebovali za delo.

Tematike, ki jih bomo pokrivali v izobraževanju

  • zakaj SEO in komu je SEO namenjen,
  • faze nakupnega procesa in SEO,
  • kako razmišljamo o ključnih besedah:
    • ključne besede na splošno,
    • ključne besede za vaše produkte in kategorije,
    • ključne besede za vsebinski marketing.
  • optimizacija obstoječih vsebin in pristajalnih strani,
  • tehnična optimizacija (tega se bomo lotilo precej podrobno in s tehnične strani, vendar vse obrazložim tako, da je razumljivo vsem),
  • pridobivanje povratnih povezav:
    • enostavni triki (vsaj 7) za pridobivanje povratnih povezav,
    • napredno pridobivanje povratnih povezav,
    • Slovenija in tujina, kakšne so razlike,
    • kaj so PBN in zakaj objavljajo povezave do nas.
  • dnevne, tedenske in mesečne naloge, ki jih morate opravljati,
  • optimizacija SEO za WordPress,
  • optimizacija SEO za Shopify,
  • orodja za SEO:
    • Google Webmaster Tools,
    • Semrush,
    • Mangools,
    • Ahrefs.
  • cilji, rezultati in merjenje optimizacije SEO,
  • pogosta vprašanja o optimizaciji SEO:
    • ena domena, več domen, slovenska, mednarodna itd.,
    • kako naj optimiziram svojo veliko spletno trgovino,
    • kako naj sodelujem z agencijo za SEO, da me ne bodo obirali,
    • kje naj pridobim povratne povezave.

Certifikat ob koncu izobraževanja

Ob koncu izobraževanja prejmete certifikat o opravljenem izobraževanju, ki ga lahko pokažete delodajalcu.

Discover your potential, starting today